Activiteitencommissie zoekt vrijwilligers

27 november 2018

De activiteitencommissie van RKsv Wittenhorst is op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Deel uitmaken van de activiteitencommissie van RKsv Wittenhorst betekent meedraaien in een leuke groep ervaren Wittenhorst-mensen. De activiteitencommissie zoekt altijd naar nieuwe ideeën.

De meeste activiteiten vinden plaats tijdens de winterstop. Naast enkele voorbereidende vergaderingen worden de losse activiteiten verdeeld over de groep. Je hoeft dus niet altijd bij elke activiteit aanwezig te zijn. Enkele activiteiten die worden georganiseerd:

- Start en slotdagen van het voetbalseizoen

- Sinterklaasavond jongste jeugd

- Berkelvoetbaldag in de kerstvakantie

- Dartavond in de kantine in de kerstvakantie

- Speurtocht/Jumpen/Schaatsen op Freaky Friday/Super Saturday begin januari

- Carnavalsavonden (in samenwerking met andere Horster verengingen) voor de jongere jeugd.

Lijkt het jou leuk om deel uit te maken van deze commissie? Stuur dan een mail naar hlgjacobs1961@kpnmail.nl.