Bijeenkomst Miniorentoernooi

23 maart 2019

Zoals eerder gecommuniceerd wordt het Miniorentoernooi nieuw leven in geblazen. Het deelnemersveld blijft natuurlijk aansprekend: dit jaar zullen topclubs uit Nederland, België en Duitsland van de partij zijn om deel te nemen aan het toernooi. Daar wil jij toch ook onderdeel van uit maken?

Op woensdag 27 maart om 20.00 uur vindt er in de kantine een informatiebijeenkomst plaats. Tijdens deze bijeenkomst presenteren we het deelnemersveld en gaan we op zoek naar mensen die samen met ons de organisatie willen oppakken. In de organisatie willen we verbindingen leggen met bestaande commissies binnen de club.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag meer informatie? Kom dan 27 maart naar de kantine om helemaal bijgepraat te worden!

Aanmelden voor de bijeenkomst kan door een e-mail te sturen naar ronvandenbekerom@rksv-wittenhorst.nl. We hopen op een mooie opkomst, tot dan!