Competitieprogramma bekend

17 augustus 2018

Het competitieprogramma van Wittenhorst 1 is bekend. De ploeg van trainer Ton Kosterman zal de Eerste Klasse openen met een thuiswedstrijd tegen Chevremont op zondag 23 september. De eerste uitwedstrijd is een week later in Heerlen, waar Bekkerveld de tegenstander zal zijn. Natuurlijk staan er ook weer de nodige derby's op het programma. Op zondag 4 november ontvangt de ploeg van aanvoerder Bart Zanders Venlosche Boys, de eerste wedstrijd na de winterstop is de thuiswedstrijd tegen SV Venray. Een week later volgt de uitwedstrijd tegen de Venlonaren, waar op zondag 24 maart de korte reis naar Venray wordt gemaakt. De competitie wordt afgesloten met een thuiswedstrijd tegen degradant EHC Heuts. Het volledige programma is te vinden in de app 'Voetbal.nl' en zal binnenkort ook op de teampagina  verschijnen.