Geslaagde Wittenhorst Open Dag

20 augustus 2012

Afgelopen zondag, op 19 augustus, vond de Open Dag van Wittenhorst plaats.

Ondanks de extreme hitte stonden alle vrijwilligers van Wittenhorst, maar natuurlijk ook de diverse deelnemende instanties klaar om de bezoekers te informeren over allerlei belangrijke en mooie initiatieven.

Na de opening van de nieuwe kleedkamers en daarmee de voltooiing van de renovatie van het sportpark, welke opening werd verricht door wethouder Paul Driessen, werd gestart met het ambitieuze programma. Live uitzendingen en interviews van de Stem van de regio, Reindonk, en de inzet van diverse partners maakten de dag compleet.

Vanwege de hitte werd het programma, waar nodig, aangepast en met een enorme voorraad flesjes water deed iedereen zijn uiterste best om het de bezoekers naar de zin te maken.

De missie van de Open Dag, Verbinding en Verbroedering, een Leven Lang Sport aan de Maas, is prima tot uiting gekomen. Door een goede samenwerking tussen Wittenhorst en de Gemeente Horst aan de Maas, en natuurlijk ook de partners in het programma, is aangetoond dat deze samenwerking naar een breder vlak kan worden getrokken. Door samen te werken kunnen alle sportverenigingen van Horst aan de Maas de sportbeleving naar een hoger niveau brengen. Een mooie uitdaging voor de nabije toekomst, zo ook verwoordde wethouder Paul Driessen deze boodschap op verschillende momenten van de dag.

Alle prijswinnaars, waaronder de winnaars van de Halloterij, mede tot stand gekomen door de Hallo, worden in de loop van deze week op de nieuwe internetsite van Wittenhorst gepubliceerd!

Tijdens de Open Dag zijn veel foto's gemaakt, o.a. door onze eigen fotografen, Lei Schampers, die hierbij werd ondersteund door Freek Exterkate. We zijn bezig alle foto's te verzamelen en zullen deze week een link verzorgen waarop alle foto's zichtbaar zijn!