In het zonnetje: de jeugdspelers

27 februari 2019

Sinds dit seizoen zetten meer dan veertig jeugdspelers zich vrijwillig in als trainer bij een JO8 t/m een JO11 team. Dit zijn jeugdspelers uit verschillende categorieën en teams. Zo zijn er dames van de MO19-1 trainer bij de JO9-Geel en jongens van de JO17-3 trainer bij de JO10-Blauw. Gedurende het seizoen lopen deze jeugdtrainers mee, met als doel om hen langer te binden als vrijwilliger/trainer binnen de jeugd van Wittenhorst. Het is niet vanzelfsprekend dat vele dames en heren deze stappen zetten, waarvoor zij een groot compliment verdienen. Binnen afzienbare tijd zal Joreno van de Ven, hoofdtrainer van de JO8/JO9-categorie, weer een informatieavond organiseren voor jeugdspelers die geïnteresseerd zijn om volgend jaar hun eerste stappen te zetten als trainer. Dames en heren: Ga zo door!