Wittenhorst

| Contact

Inname teamkleding

28 mei 2019

Het seizoen werd afgelopen weekend afgesloten met een gezellig slotweekend. Dat betekent voor de afdeling facilitaire zaken ook dat de voorbereidingen op het nieuwe seizoen gaan beginnen. Voor alle teams betekent dit dat de teamtassen incl. alle materialen (zoals rugzak, pionnen, hesjes) in moet worden geleverd, zodat deze weer gecontroleerd en aangevuld kunnen gaan worden voor aankomend seizoen. Tevens dient op één van de onderstaande data ook de sleutels ingeleverd te worden, welke de trainers/leiders in hun bezit hebben.

Het inleveren moet gebeuren door een leider of trainer en alles dient compleet  te zijn!

  • 22 juni tussen 10.00 uur en 12.00 uur
  • 25 juni tussen 19.00 uur en 20.00 uur

Mocht beide data niet lukken, maak dan apart een afspraak met Riny van Pol: rinyvanpol@gmail.com. 

Voor trainers/leiders die besluiten te stoppen als kaderlid, geldt dat de coachjas ook dient te worden ingeleverd. Dit kan tevens op bovenstaande data en tijdstippen.