Support Wittenhorst VR1 naar de titel!

1 mei 2019

Vorige week eindigde het beker avontuur voor Wittenhorst VR1. Ondanks een goede wedstrijd tegen tweede klasser Rood Wit ’62 VR1, gingen de dames uit Helmond door naar de finale. Thuis werd de halve finale verloren met 1-3. De teleurstelling was groot, maar de dames zette al snel de focus op de volgende wedstrijd: Wittenhorst VR1 – Sporting Peel en Maas VR1.

Aanstaande zondag komt de nummer 7 uit de derde klasse F op bezoek. Eerder dit seizoen werd de wedstrijd in Helden gewonnen met 1-2. De doelpunten werden gemaakt door Britt Brugman en Maud Vermazeren. Diep in blessuretijd wist Sporting P&M nog te scoren.

De rivaliteit tussen beide teams is altijd groot. Behalve het willen winnen van deze rivaal, staat er deze zondag, 5 mei, nog meer op het spel: het kampioenschap! Ervan uitgaande dat de concurrenten hun eigen wedstrijd winnen, zijn de Horster dames bij winst niet meer in te halen en daarmee kunnen ze het kampioenschap binnen halen in de 3e klasse!

De kampioenswedstrijd wordt gespeeld op onze eigen Sportpark Ter Horst. De aftrap is om 11.45u.

Wij nodigen iedereen uit, om in het oranje, onze dames aan te komen moedigen in de strijd om het kampioenschap!