Nieuwe Business Partner en sponsor Jong Oranje: Limgroup uit Horst

8 april 2013

Met trots kunnen we vermelden dat we wederom een sponsor mogen verwelkomen in onze businessclub. Limgroup uit Horst heeft het contract getekend waarmee zij overstappen van bordsponsor naar Business Partner.

Daarnaast zal de naam van Limgroup verbonden worden aan “Jong Oranje”.

Jong Oranje houdt in dat (jeugd)spelers bij de senioren en de jeugdafdeling samen wedstrijden en trainingen afwerken.

Over Limgroup

Limgroup, met vestiging in Horst, Nederland is een internationaal opererend veredelings- en researchbedrijf. Limgroup is actief in de gewassen aardbeien, asperges en paddenstoelen. Met name op het gebied van de asperge is Limgroup, voorheen onder de naam Limseeds, een wereldwijd toonaangevende speler, met rassen voor alle klimaatgebieden en toepassingen. De veredelingsactiviteiten betreffende paddenstoelen en aardbeien zijn nog jong maar hebben dezelfde doelstellingen; kwalitatief hoogwaardige rassen ontwikkelen voor de mondiale markt. Binnen Limgroup versterken de diverse teams elkaar door synergie en samenwerking in kennisuitwisseling en onderzoeksfaciliteiten.