Nieuwe Maatschappelijk Partner: Rotary Club Horst Sevenum Maasdorpen

27 februari 2013

Wittenhorst begroet een nieuwe maatschappelijk partner, de Rotary Club Horst Sevenum Maasdorpen

Een Rotary Club is een serviceclub. Serviceclubs zijn particuliere organisaties waarin mensen vanuit vriendschap, zonder politieke, godsdienstige of beroepsmatige binding, op vrijwillige basis een verscheidenheid aan initiatieven ondernemen ten behoeve van de samenleving, veelal in de vorm van gezamenlijke inzet en/of fondsenwerving.

Rotary Club Horst Sevenum Maasdorpen steunt Wittenhorst met een financiële bijdrage voor het G-voetbal en daarnaast stelt het haar netwerk ter beschikking om een bijdrage te leveren aan onze commissie Maatschappelijk Verenigen. Dit heeft al geleid tot het beschikbaar stellen van stageplaatsen voor HBO studenten die actief zijn bij Wittenhorst.

Kortom een mooie aanvulling ter ondersteuning van onze maatschappelijke doelstelling, Wittenhorst is meer dan sport alleen!