Parkcommissie levert uitstekend werk!

19 september 2018

Zoals velen van jullie weten werden de trainingsvelden aan het einde van het vorige seizoen ingezaaid. In de zomerstop werden deze velden veelvuldig gebruikt. Denk onder andere aan de buitenlandse elftallen die er trainden, de Jeugdvoetbaldagen die er werden gehouden en het Pulse Miniorentoernooi dat er plaatsvond.

Voor veel clubs was het lastig om aan het begin van het seizoen goed bespeelbare velden op te leveren. Dit kwam door de extreem droge zomer, waarin het zelden tot nooit regende. Een groot compliment aan de parkcommissie is derhalve op zijn plek. Ondanks de vele activiteiten op de velden en het droge weer in de afgelopen zomer liggen de velden er meer dan prima bij. Dat is een grote verdienste van de vrijwilligers van de parkcommissie!

Hoofdveld.jpg