RKsv Wittenhorst Interne Scouting

1 maart 2013

De commissie Technische Zaken van RKsv Wittenhorst is afgelopen seizoenshelft gestart met de Interne Scouting. Hiermee kunnen de vormen van begeleiding, maar bijvoorbeeld ook het selectieproces beter worden ingevuld. Belangrijk daarbij is de input die het team Interne Scouting krijgt van de leiders en trainers, die verzocht worden om na iedere wedstrijd het scoutingformulier in te vullen. Interne scouting is uiteindelijk ook een belangrijke ondersteuning voor het jaarlijks terugkerende selectieproces, waarmee de teams voor het volgend seizoen worden ingedeeld.

Met dit bericht op de website willen we nog eens benadrukken dat het erg belangrijk is dat de leiders en trainers van de teams de scoutingformulieren na iedere wedstrijd invullen en sturen naar internescouting@hotmail.nl. Als alle leiders en trainers dit per team altijd uiterlijk voor maandag 12.00 uur doen, dan heeft de commissie voldoende tijd om alle bevindingen die week te verwerken naar het interne scoutingprogramma voor het weekend daarop!