Samen Gezond Bewegen in Afslag10 op zaterdag 1 juni

27 mei 2019

Op zaterdag 1 juni vindt Samen Gezond Bewegen plaats binnen Afslag10. Deze dag vinden er diverse activiteiten plaats:

Om 10.00 uur zal de beweegroute worden geopend door wethouder Vostermans. Namens Afslag10 zal een toestel worden opgedragen aan Gerard Lok.

Ook voor het Walking Football binnen de gemeente heeft Gerard veel betekent, wat heeft geresulteerd in het Gerard Lok Walking Football toernooi dat ook deze dag om 11.00 uur plaats zal vinden. Verschillende Walking Football teams strijken bij ons op het sportpark neer om een sportief balletje te trappen.

Daarnaast is er voor de 50-plussers de gelegenheid om kennis te maken met diverse sporten en verenigingen. Er worden volleybal-, tennis-, hockey-, voetbal- en jeu de boulesclinic georganiseerd door verschillende verenigingen (HVR, HOVOC, HTC, HCH, RKsv Wittenhorst, Jeu de Boulesclub Horst). Voor de deelnemers aan de clinics vindt er na afloop nog een loterij plaats, waarbij prijzen beschikbaar zijn gesteld door elf lokale ondernemers. De clinics startten om 10.45 uur op ons sportpark. Ook is fysio Westsingel aanwezig voor een fittest en Phodo Hermanns voor een digitale voetdrukmeting.

Iedereen is welkom, aanmelden is wenselijk. Dit kan door een mail te sturen naar samenbewegen@afslag10.nl.  Ook voor de opa's en/of oma's van onze jeugdleden een uitgelezen kans om eens kennis te maken met het veelzijdige sportaanbod in Afslag10!
Bekijk het volledige programma via onderstaande flyer.