Save the date: sponsoravond gezamenlijke sportverenigingen

21 juli 2018

Beste sponsor,

Op initiatief van RKsv Wittenhorst organiseren de vijf grote sportverenigingen van Horst op 27 september een sponsoravond. Het is voor het eerst in de geschiedenis dat RKsv Wittenhorst, HZPC, Hovoc, Hockeyclub Horst en HTC gezamenlijk een sponsoravond organiseren.

Na de zomervakantie ontvangt u een officiële uitnodiging, maar schrijf de datum alvast in uw agenda. De sponsoravond wordt gehouden op donderdag 27 september in het Parkhotel Horst. U bent vanaf 19.15 uur welkom. Naast een perfecte gelegenheid om te netwerken, vertellen de voorzitters en trainers van de verenigingen tijdens de avond wat hun plannen zijn voor de toekomst. In het tweede deel van het programma zal een nader te bepalen spreker ons meenemen in een inspirerend verhaal.

Als deelnemende verenigingen in Afslag10 hechten we veel waarde aan kruisbestuiving tussen de verenigingen en het bedrijfsleven. Deze sponsoravond vormt daar een belangrijk onderdeel van. Per sponsor mag u maximaal met 2 personen deelnemen aan de avond. De avond is geheel kosteloos.

U kunt zich nu al aanmelden voor de sponsoravond door een mail te sturen naar sponsoravond@rksv-wittenhorst.nl.
Deze sponsoravond wilt u niet missen. Noteer 27 september daarom alvast in de agenda!

Met vriendelijke groet,

De besturen van: