Scheidsrechters jeugdwedstrijden

5 september 2018

Scheidsrechters jeugdwedstrijden

Afgelopen week is aan de seniorenleiders (zondagavond, door ondergetekende) en het volledige jeugdkader (maandagavond, via Sportlink) een e-mail gestuurd met informatie over de scheidsrechters bij jeugdwedstrijden voor dit seizoen.

Als een team deze mail niet ontvangen heeft dan graag een reactie naar jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl.

Zoals vermeld op de vrijwilligersinformatieavond van 20 augustus en in de gestuurde mails gaat de nieuwe opzet in op 22 september. Voor de thuiswedstrijden van 1, 8 en 15 september zal dus zelf een scheidsrechter geregeld dienen te worden (of het kader kan zelf fluiten), tenzij het "gekoppelde" team dit toch nog geregeld krijgt. Neem dus even contact met elkaar op of dit misschien toch gelukt is.

Mocht je als team niet beschikken over de contactgegevens van het team waarvoor wedstrijden gefloten dienen te worden of over de contactgegevens van het team dat wedstrijden voor jullie gaat fluiten dan kunnen die ook bij ondergetekende opgevraagd worden.

We wensen jullie allemaal een succesvol en sportief seizoen, en hopen op ieders medewerking in deze nieuwe opzet!

Bedankt.

Jeroen Hesen