Scheidsrechters jeugdwedstrijden

25 maart 2019

Sinds dit seizoen wordt een groot deel van onze jeugdwedstrijden gefloten door onze eigen senioren- en jeugdspelers. Alle seniorenteams en de oudste jeugdteams (JO19/JO17) zijn hiervoor gekoppeld aan een jeugdteam en zorgen bij elke wedstrijd voor een scheidsrechter. Voor de winterstop is dit boven verwachting goed verlopen en we willen iedereen bij deze dan ook alvast bedanken voor de goede inzet! Laten we dit de tweede competitiehelft net zo goed doen met elkaar!

Verzoek aan leiders jeugdteams

Voor de meeste spelers die een wedstrijd komen fluiten is het de eerste keer. We willen daarom bij deze de leiders van de teams die gefloten worden vragen om de scheidsrechter voor, tijdens en na de wedstrijd zo goed mogelijk te begeleiden, vóór de wedstrijd kort de belangrijkste zaken mee te geven, en tevens even de tegenstander te informeren dat wij met onervaren scheidsrechters werken. Vooraf informeren van alle partijen levert vaak (meer) wederzijds begrip op. Per slot van rekening is er zonder scheidsrechter geen wedstrijd mogelijk, dus laten we met respect omgaan met iedereen die een wedstrijd komt fluiten! Dit geldt uiteraard ook bij uitwedstrijden. Bedankt!