Spannende topper Wittenhorst Vrouwen 1 onbeslist (4-4)

15 april 2013

Vrouwen 1 trad thuis aan tegen koploper Leveroy. Een onvervalste topper omdat Vrouwen 1 bij winst medekoploper kon worden. Het werd uiteindelijk een zinderend spannende wedstrijd waarbij de dames van Horst alles gaven om tot de winst te komen en het publiek geen moment de aandacht verloor. Meerdere keren kwam Wittenhorst op voorsprong maar Leveroy gaf zich niet gewonnen en uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een verdiende 4-4.

Het wedstrijdverloop en de inzet van de jonge ploeg van trainer Patrick Verkoelen vormden de ingrediƫnten waarmee de Vrouwen van RKsv Wittenhorst zich manifesteerden op een manier die de mooie ontwikkeling van het vrouwen- en meisjesvoetbal binnen Wittenhorst bevestigt. Met het gelijkspel blijft de achterstand op de koploper slechts drie punten. Met nog een beperkt aantal wedstrijden te gaan lijkt de tweede plaats in ieder geval zeker.