Supporters, de winterslaap is zondag voorbij

28 februari 2013

We hopen nu van ganser harte dat de winter voorbij is. De KNVB heeft moeten constateren dat 5 speeldagen verloren gingen aan afgelastingen. Wittenhorst kon  – als weinige uitzondering – één keer in actie komen en wel tegen Sparta’28 op 3 februari. Nadien was men aangewezen of het kunstgrasveld bespeelbaar was voor een oefenwedstrijd. Dit lukte een aantal keren.

Supporters komende zondag speelt Wittenhorst de uitwedstrijd min Helmond tegen HVV. Een lastige tegenstander dat in Horst eigenlijk te weinig kreeg. De 2-1 zege voor de oranjemannen kwam aarzelend tot stand. er werd toen met te weinig spirit en lef gespeeld. Dit zal nu zeker anders moeten.

De hoge klassering op de ranglijst wil Wittenhorst niet zomaar opgeven. Daarom verwachten we een geconcentreerd en vechtend Wittenhorst. Dan pas kan er succes behaald worden.

Onze supporters zullen zeker in Helmond in grote getale aanwezig zijn. Het sportpark Houtsdonk is gelegen aan de Heeklaan 21 in Helmond.

Veel sucees!