Supporters: Wittenhorst blijft koploper

18 april 2013

Bekkerveld-Wittenhorst zondag de kraker

Bekkerveld heeft in de laatste twee wedstrijden liefst 5 punten verloren. Na de nederlaag tegen RVU werd donderdagavond 18 april de inhaalwedstrijd tegen BSV Limburgia met een gelijkspel 2-2 afgesloten.

Dit betekent dat Wittenhorst ineens fier de eerste plaats in handen heeft, gevolgd dus door Bekkerveld op ëén punt.

Met dit gegeven gaat Wittenhorst zondag wel een uiterst boeiend treffen tegemoet tegen dit Bekkerveld. Kan Bekkerveld zich herstellen van deze tweede opdoffer én kan Wittenhorst dan stand houden in Heerlen? Voor de supporters een ongekend gebeuren. Ongetwijfeld zal het legioen in deze zware wedstrijd aanwezig zijn. Onze mannen verdienen het.

De druk zal nu bij Bekkerveld liggen en zij zullen het spel moeten maken. Met veel werklust - en dat hebben we in de laatste wedstrijden gezien - zal de thuisclub het bijzonder moeilijk krijgen. Laten we voor Jan er nog een schepje bovenop doen.

Heel veel succes!

Supporters, sportpark Aarveld ligt aan de Benzenraderweg 188 in Heerlen.

Voor de bus naar Bekkerveld  opgeven bij Mart Thijssen, tel. 06-15484033. Wees er snel bij want er zijn nog 15 plaatsen beschikbaar. Vertrek sportpark 12.15 uur.