Teams van de week: Mini F van Wittenhorst

3 mei 2019

Wie regelmatig het programma bekijkt van alle teams, zal ook de wekelijkse wedstrijden tussen landenteams voorbij zien komen. Dan ben je al snel geneigd om te denken dat de wedstrijd tussen Spanje en Engeland op sporpark Ter Horst er een is tussen Sergio Busquets en Harry Kane. Niets is minder waar. Het betreft sportieve wedstrijden tussen de jongste Wittenhorst-leden onder ons. Al op zes-jarige leeftijd maken vele jongens en meisjes hun eerste stappen in het oranje......of ja, in de kleuren van een landenteam. Iedere zaterdagochtend hebben ze weer zin om een balletje te trappen, gecoacht door fanatieke jeugdtrainers en genietende ouders. We hopen dat deze spelertjes nog jaren op ons sportpark spelen en dat de talenten van de toekomst zich zullen ontwikkelen in het shirt van hun grote idolen.