van den Bekerom-feestje op de middenstip

13 maart 2013

Familiebespreking in de middencirkel bij de tos van de wedstrijd Wittenhorst 7 tegen Venray 7

“Mannen, Ik ben de scheidsrechter,  mijn naam Lei v.d. Bekerom.” Vervolgens,  “ Hallo ik ben de aanvoerder van Venray, mijn naam is v.d. Bekerom”.  “Ook goedemiddag,  ik ben de aanvoerder van Wittenhorst 7, mijn naam is Dennis v.d.  Bekerom”.  “Hallo, ik ben vandaag de grensrechter van Wittenhorst, mijn naam is Ron v.d. Bekerom”.  En dan te bedenken dat Roel v.d. Bekerom, ook speler van Wittenhorst 7, er niet bij was!

Je kunt je nog afvragen hoe die ene v.d. Bekerom in Venray terecht is gekomen??? Uit navraag bleek dat het geen familie is.

Overigens werd de wedstrijd door Wittenhorst gewonnen met 5-1. Geen van de v.d. Bekeroms heeft gescoord.