Venlosche Boys te sterk voor Wittenhorst 1

5 mei 2019

Ook zonder storm is Venlosche Boys te sterk. Deze laatste inhaaldag verliep voor Wittenhorst niet waarop de spelers en supporters gehoopt hadden. Terugkomen om de gestaakte stormwedstrijd met 1-0 opnieuw te beginnen werd met name in de tweede helft een teleurstellende  wedstrijd.

In de eerste helft ging de wedstrijd nog gelijk op zonder dat er aan beide zijden kansen ontstonden. De ruststand brak derhalve met deze minieme 1-0 achterstand aan. Na de pauze lukte er weinig meer. De Boys combineerden veel beter en als je dan sporadisch maar een kansje krijgt kun je de wedstrijd niet meer kantelen. Venlosche Boys dwong direct na de rust de verdiende 2-0 af door een doelpunt van Ibrahim Arbach.

De wedstrijd ging gezapig verder. De Horstenaren konden zoals gezegd geen vuist maken. Rond het halfuur in de tweede helft wist Ron Janssens definitief de wedstrijd te beslissen: 3-0. Een kwartier voor tijd kregen de Boys een uitgelezen kans om de voorsprong uit te bouwen. Echter de penalty werd gelukkig voor de bezoekers ruim overgeschoten en werd een grote nederlaag bespaard.

Een wedstrijd die de ploeg van Ton Kosterman snel moet vergeten. Nu is het zaak om de laatste drie wedstrijden er nog iets van te maken. Het blijft nog altijd de moeite waard.

Wittenhorst 1:

Witt, Tom Zanders, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Zanders, Joep Beurskens, Peelen, Daniels, Fofanah (61. Hanssen), Heijnen, van Kuijck.

Voor een uitgebreid verslag van de overige seniorenteams, verwijzen wij je naar het artikel wat verderop in dit kader is geplaatst.