Venlosche Boys - Wittenhorst 1 gestaakt

10 maart 2019

Het weer was de grote spelbreker bij de uitwedstrijd tegen Venlosche Boys. Bij aanvang was de wind het grote zorgenkind. In die periode scoorden de Venlonaren de 1-0 door Frans Nowacki. Hij stond op de juiste plek en kon een afgeslagen aanval toch doeltreffend inkoppen. Het was afwachten hoe het weer zich ging bemoeien met de wedstrijd. In de 16e min. floot de scheidsrechter af nadat achter de doelen het vangnet ging kapseizen. Reclameborden werden al eerder verwijderd.

Na enig overleg met beide verenigingen werd door de leidsman besloten niet meer verder te spelen.

Weer een wedstrijd dat ergens ingehaald dient te worden.

Wittenhorst 1 begon met de volgende opstelling:

Witt, Tom Zanders, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Zanders, Daniels, Joep Beurskens, Hanssen, van Rensch, Heijnen, Derks.