Voorbeschouwing EHC/Heuts - Wittenhorst 1

11 oktober 2018

Beste supporters,

Afgelopen zondag wisten we helaas geen 3 punten te pakken thuis tegen Schaesberg. In de slotfase waren we niet alert bij een corner, wat resulteerde in de 2-2. We hadden de wedstrijd al veel eerder zelf kunnen beslissen en deze kansen zullen we in de komende wedstrijden dan ook af moeten maken.

Aanstaande zondag staat de wedstrijd tegen EHC uit Hoensbroek op het programma. De titelkandidaat die vorig seizoen degradeerde uit de Hoofdklasse staat momenteel op een gedeelde eerste plek en heeft nog geen punten laten liggen. Duidelijk dus dat het geen makkelijke opgave zal gaan worden, maar met onze selectie moet ook deze wedstrijd gewonnen kunnen worden. Kom dus allemaal naar Sportpark De Dem in Hoensbroek op de Demstraat.

Tot zondag!

Tom Zanders

Selectie Wittenhorst 1:

1. Sjors Witt, 2. Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 4. Will Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Joost Wijnhoven, 7. Rob Zanders, 8. Joost van Rensch, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 15. Dirk Scheres, 16. Joep Beurskens, 17. Ruud Meijers, 18. Thom Derks, 19. Reserve-keeper, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 11.45 uur De Lange.
Vertrek bus 12.15 uur t.o. gemeentehuis.