Voorbeschouwing Venlosche Boys - Wittenhorst 1

25 februari 2019

Na het carnavalsgeweld gaan de(voetbal)zaken weer gewoon door. Even de spanning uit het lichaam gehaald doet een mens wel goed.

Met de uitwedstrijd komende zondag tegen Venlosche Boys wordt het geen makkelijk karweitje. De Venlonaren vertoeven dan wel op de 12e plek maar sprokkelen de laatste wedstrijden punten bij elkaar om zodoende uit de gevarenzone te blijven. Spits David Driessen is hiervoor een leidraad.
In Horst kon Wittenhorst een keurige 3-0 zege behalen door doelpunten van Rob Zanders (2x) en Bart Zanders.

Echter in de laatste wedstrijden zit bij Wittenhorst behoorlijk de klad erin. Een goed moment om zondag de balans weer in evenwicht te brengen door met z’n allen ervoor te gaan. Onze supporters rekenen hier dan op en zij zijn weer in groten getale aanwezig op sportpark ‘Alde Wielerbaan’ aan de Nachtegaalweg 4, Venlo.

Tot in Venlo. Succes!