Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - Avanti '31

3 maart 2019

Komende dinsdag 12 maart speelt Wittenhorst 1 thuis de bekerwedstrijd tegen Avanti'31 uit Schijndel. Zestien elftallen in het district Zuid 2 zijn nog over die aan de deur kloppen om in de halve finale uit te komen wat dan weer recht geeft om in de landelijke TOTO bekercompetitie een plek te veroveren.

De winnaar van dinsdag speelt in de kwartfinale tegen de winnaar Helden-SVEM.

Avanti'31 komt uit in de 3e klasse D dat zondag de topper tegen lijstaanvoerder Olympia uit Boxmeer afgelast zag worden. Wittenhorst was in Venlo getuige van de harde storm en helaas was de harde wind oorzaak ervan dat voetballen onmogelijk werd. De wedstrijd moest dan snel gestaakt worden.

De ploeg uit Schijndel is een ploeg om zeker niet te onderschatten. Het klopte een ronde eerder Venray. Dus alle reden om de strijd met veel inzet aan te gaan.

Supporters: we rekenen weer op jullie aanwezigheid! Aanvang van de wedstrijd is 20.00 uur.