Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - Geldrop

3 december 2018

Beste sportvrienden,

De topper afgelopen zondag ZSV-Wittenhorst werd helaas afgelast. Daardoor is Wittenhorst genoodzaakt om op zondag 23 december deze wedstrijd in te halen. Overigens zou de 4e bekerronde mogelijk ook op deze dag geprogrammeerd staan. Dus er is op die dag voetbal. Althans als de weergoden meewerken.

Komende zondag ontvangt Wittenhorst het lastige Geldrop. Deze ploeg staat weliswaar niet in de top, maar wil daar wel graag bij horen. Het speelt wat wisselvallig en daarom staat deze jonge ploeg in de middenmoot. Vorig seizoen werd het 2x een gelijkspel. Dus dit zegt genoeg.

Wittenhorst kon dus afgelopen dinsdag een ongewone uitslag behalen tegen Avesteyn uit Dinther. Volgens onze gegevens is dit een uitslag (12-1) die nog nooit behaald is door onze oranjemannen in een bindende wedstrijd. Met goede aanvalsacties werden de Brabanders terechtgewezen.

Jammer dat Stevie met een gebroken enkel het veld moest verlaten. Hij was net bezig met een goede actie. We wensen hem een snel herstel toe. De ploeg moet nu verder en zal met het goede spel van dinsdag de draad weer oppakken.

Supporters, let op! De wedstrijd begint reeds om 14.00 uur. We zien jullie dan weer langs het veld. Tot zondag op sportpark Ter Horst.

Selectie Wittenhorst 1:
1. Sjors Witt, 2. Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 4. Will Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Joost Wijnhoven, 7. Rob Zanders, 8. Joost van Rensch, 9. Marco DaniĆ«ls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 15. Dirk Scheres, 16. Joep Beurskens, 17. Ruud Meijers, 18. Thom Derks, 19. Reserve-keeper, 20. Lars Blenckers.