Voorbeschouwing ZSV - Wittenhorst 1

17 april 2019

Komend paasweekend speelt Wittenhorst een dubbelprogramma. Zowel op zaterdag als maandag is de tegenstander ZSV uit Zeilberg.

Deze ploeg heeft zich goed staande weten te houden voor wat betreft de strijd om het kampioenschap. EHC/Heuts gaat weliswaar aan kop, maar ZSV heeft één wedstrijd minder gespeeld en met 3 punten achterstand is de kloof dus binnen bereik.

Paaszaterdag om 18.00 uur gaat Wittenhorst proberen om deze lastige tegenstander – met slechts 17 tegentreffers - punten afhandig te nemen. In het verleden verliepen de confrontaties met de Brabanders vaak in het voordeel voor Wittenhorst (vorig seizoen 1-3 en thuis 6-0). Met deze gegevens kunnen de oranjemannen best aan de slag.

Ook gezien de fraaie 0-2 winst afgelopen zondag tegen Geldrop. De thuisclub leed een verdiende nederlaag tegen een ontketend Wittenhorst dat knokte voor de winst. Het zag dus de beloning in winst uitgekeerd worden.

Paasmaandag zullen de degens weer gekruist gaan worden, maar dan in Horst. We zijn benieuwd hoe de stand zal zijn om 16.15 uur.

Supporters, zaterdag op naar Zeilberg en zeker maandag aanwezig op sportpark Ter Horst. De weergoden zullen zeker meewerken.