Voortgang benoemingen trainers

24 februari 2013

Wittenhorst 3: Ed Peters

Ed Peters wordt met ingang van het seizoen 2013-2014 de nieuwe trainer van Wittenhorst 3. Ed is geen onbekende bij Wittenhorst. In het verleden is Ed trainer bij de jeugdafdeling geweest, o.a. bij de B1. Momenteel is hij trainer bij Wittenhorst 5. Wij wensen Ed veel succes met zijn nieuwe uitdaging.

Wittenhorst E1: Kevin Koolhof

In het seizoen 2013-2014 zal Kevin Koolhof toetreden tot de technische staf van Wittenhorst. Hij wordt trainer van Wittenhorst E1. Voor Kevin is het sportpark van Wittenhorst geen onbekende. Tijdens de periode dat Andre Koolhof trainer was bij het 1ste elftal, kwam Kevin regelmatig mee met Andre om de trainingen en wedstrijden van het 1ste bekijken. De afgelopen 2 seizoenen en het huidige seizoen is Kevin trainer geweest bij SV United waarbij resp. de C1 en B1 onder zijn hoede heeft gehad. De huidige trainer van de Wittenhorst E1, Daan Hendriks, blijft ook komend seizoen betrokken bij Wittenhorst jeugd. Daan wordt komend seizoen de assistent van Joop Theunissen bij Wittenhorst A1 en zal een cursus Trainer Coach III gaan volgen.

Wij wensen Kevin en Daan veel succes met hun nieuwe uitdagingen.