Wedstrijdverslag van de week: Wittenhorst 5

12 april 2013

Vorige week maakte ik melding van enkele beoordelingselementen om in aanmerking te komen voor “het verslag van de week”.

Een minpunt is het schrijven in dialect. Veel supporters hebben er moeite mee om dit te lezen. Om over de juiste manier van schrijfwijze maar te zwijgen.

En toch heb ik deze week gekozen voor het verslag van het 5(in het dialect). De schrijver maakt mooie anekdotes behorende bij deze wedstrijd. Maakt vlotjes een leuk verhaal over de wedstrijd met hierin veel aandacht voor de tegenstander op een positieve manier.

Dus voor de overige elftallen een reden om hieraan gevolg te geven. Wij zijn in opperste verwachting.

Wanneer het in het Nederlands wordt geschreven krijgt zo’n stuk nog meer aandacht en daar gaat het om.

We zijn benieuwd of er meer verslagen binnenkomen. Veel plezier en succes!

Nog een belangrijk praktisch punt:

Er wordt nog vaak vergeten om de doelpuntenmakers te vermelden. Na het inloggen en plaatsen van het verslag verschijnt er een nieuw venster. Hierop wordt gevraagd om de doelpuntenmakers cq. doelman te vermelden.

Surf dan naar de naam van de doelpuntenmaker. Klik hierop. Zo maak je het compleet.

Als je dit niet doet, verschijnt automatisch de bovenste naam van dit lijstje en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Piet Nabben