Wittenhorst 1 klopt SSS'18 ruim

27 januari 2019

De algehele afgelasting door de KNVB benutte Wittenhorst met het spelen van een vriendschappelijke wedstrijd tegen SSS'18. Voor Wittenhorst waren de uitslagen tegen deze ploeg vaak niet aan de goede kant. Een zeer nuttige oefenpartner dus.

De trotse koplopers van 2H begonnen zeer aanvallend en namen in de 2e min. meteen de leiding. Het leek er wel op dat de oranje mannen nog niet wakker waren. Een bekeken schot zorgde voor de 0-1.

Ook in het vervolg van het eerste bedrijf bleef de thuisclub pover acteren. Enige hoogtepunten waren de gelijkmaker door Joost van Rensch, 1-1 en pal voor rust de 2-1 van Rob Zanders.

Na de pauze een sterker en beter spelend Wittenhorst, dat nu met meer impulsen te werk ging. De medespelers werden beter bediend en met de snelheid konden leuke aanvallen opgezet worden. Doelpunten werden vooralsnog niet gescoord. Vele dotten van kansen werden niet beloond met een treffer.  Pas in het laatste kwartier werd het verschil tot uitdrukking gebracht. Een mooie 4-1 eindstand was het resultaat.

Doelpunten:

2e min. 0-1

24e min. 1-1 Joost van Rensch

42e min. 2-1 Rob Zanders

82e min. 3-1 Daan Verlijsdonk

84e min. 4-1 Joep Beurskens

Wittenhorst 1:

Witt, Tom Zanders, Bart Zanders, Will Spreeuwenberg, Scheres, Joep Beurskens, Daniels (76. Giel Beurskens), Hanssen, van Rensch (62. Heijnen), Heijnen (37. Derks), Rob Zanders.