Wittenhorst 2 krijgt te weinig in Beek en Donk

2 december 2018

Op bezoek bij nummer twee Sparta'25 uit Beek en Donk werd een onterechte nederlaag geleden. Waar ons tweede elftal vier 100% kansen niet verzilverde was het Sparta dat meteen haar eerste kans wel benutte. Op slag van rust was het Martijn van Ooijen die een geweldige uithaal op de kruising uiteen zag spatten. De ruststand werd dan ook 1-0 in het voordeel van de Brabanders. In de tweede helft bleek Sparta'25 sterker, waar de ploeg van trainer Davy Beerens moeite had met het zware veld en de sterker wordende thuisploeg. Het was toch weer onverwacht dat Sparta'25 de 2-0 op het bord zette. Daarna schakelde Wittenhorst een tandje bij en was het Kemson Fofanah die tien minuten voor tijd een heerlijke actie bekroonde met de aansluitingstreffer. Drie minuten voor tijd was het Jimmie Janssen die bijna de gelijkmaker scoorde, ware het niet dat de paal in de weg stond. In de blessuretijd was het Sparta'25 dat haar derde kans van de wedstrijd ook benutte. Een onnodige nederlaag als gevolg.

Wittenhorst 2:

Ward Jacobs: Martijn van Ooijen, Nicky Zanders, Ruud Meijers, Leon Cuppen (70e Daan Driessen); Jimmie Janssen, Joreno van de Ven, Dennis van Asten, Luc van Kuijck: Kemson Fofanah, Stijn Jenneskens (72e Jeroen Reijnders).

Wat verder opviel:

• Wittenhorst 8 bood flink weerstand aan topper Sporting S.T. 2, maar verloor op het eigen kunstgrasveld met 3-5.
  • Een intensief trainingskamp mocht helaas niet baten: Wittenhorst 6 moet nog even wachten op haar eerste overwinning. FCV uit Venlo bleek vooral in de slotminuten te sterk: 0-10.
  • Helaas verloor Wittenhorst 3 voor de derde keer op een rij.
  • Wittenhorst 4 was Venray met 4-0 de baas en blijft fier aan kop.
  • Wittenhorst 7 bleef voor de zesde keer op een rij ongeslagen door met 1-4 te winnen van United.