Wittenhorst 3 houdt uitwisselingsproject met HCH 3

26 juni 2018

Het is eens wat anders: voetballers die hockeyen en hockeyers die voetballen. De mannen van Wittenhorst 3 speelden onlangs hun laatste wedstrijd van het seizoen en het idee was om nog een activiteit te doen met het team. Jordi Straatman: "Er werd met HCH 3 (ook een vriendenteam) gesproken of we misschien samen iets konden organiseren om zo ook eens met andere verenigingen in contact te komen."

Zo gezegd zo gedaan: Eerst werd er bij Wittenhorst een helft gevoetbald tegen elkaar (incl. penalty’s), daarna verhuisde men naar de hockeyclub om een helft tegen elkaar te hockeyen (incl. shoot-outs). Met een mooie 5-5 eindstand sloten beide ploegen het seizoen tevreden af.

Aansluitend organiseerde men een barbecue en werd er naar Formule 1 en het WK gekeken. Een nieuwe traditie is hiermee geboren.