Wittenhorst met de hakken over de sloot

6 april 2013

De uitwedstrijd tegen HVCH is voor Wittenhorst uiteindelijk zeer positief afgesloten. Het ging echter niet van een leien dakje. In de eerste 10 min. zagen we een sterker HVCH dat toen meteen de 1-0 scoorde. Nadien kwamen de Horstenaren beter in de wedstrijd en dit werd bekroond in de 23e min met de gelijkmaker door een schitterend schot van Tim Hattu.

Na de thee kwam Wittenhorst direct op voorsprong. Weer was het Tim Hattu die er als de kippen bij was om de bal met het hoofd binnen te koppen, 1-2.

Wittenhorst was in deze periode heer en meester en verzuimde de voorsprong uit te bouwen. De beste mogelijkheden gingen helaas verloren. Hierdoor kreeg HVCH vleugels en met een enorme inzet moest Wittenhorst terug. Met veel kunst en vliegwerk kon Wittenhorst de voordelige marge behouden en kon met 3 punten huiswaarts keren.

Wittenhorst 2 boekte een normale 4-0 zege op Someren 4 en daardoor is het kampioenschap weer dichterbij.