Wittenhorst te sterk voor Alverna

14 augustus 2018

De eerste oefenwedstrijd na het treffen met VVV-Venlo werd in Wijchen tegen de plaatselijke sv Alverna gespeeld. Tegen deze eersteklasser (Zuid 1) werd een nuttige partij gespeeld. De wedstrijd werd gespeeld in 3 parten van 30 minuten. Wittenhorst onderscheidde zich diverse keren, maar kon pas in de 48e min. een treffer produceren. Uit een vrije trap genomen door Michiel Hanssen kon aanvoerder Bart Zanders onberispelijk inschieten: 0-1.

Naarmate de wedstrijd vorderde werd er links en rechts behoorlijk gewisseld. Wittenhorst verzuimde enkele keren met goed spel de voorsprong te verhogen. De thuisclub mocht eigenlijk bij zijn dat het bij deze stand bleef.

Wittenhorst kan zich nu op gaan maken voor de bekerwedstrijd zaterdag uit tegen Spakenburg.

Wittenhorst 1 startte met de volgende spelers:

Sjors Witt, Tom Zanders, Bart Zanders, Will Spreeuwenberg, Dirk Scheres, Joost Wijnhoven, Marco Daniels, Rob Zanders, Michiel Hanssen, Giel Beurskens, Thom Derks. In de diverse parten kwamen binnen de lijnen: Joep Beurskens, Willem Heijnen, Ravi Arts, Bart Spreeuwenberg, Niek van der Sterren.