Zaal 1 op Titelkoers

19 maart 2013

Ook Venrode Partylook 1 is zonder noemenswaardige inspanning opzij geschoven.
Na amper 2 minuten spelen stond Zaal 1 al op een 2-0 voorsprong. Een monsterscore leek in de maak. Maar 50 zaalminuten concentratie tegen mindere goden blijft lastig. Na 50 minuten was de eindstand 13-3.
Wederom ‘nuff said! wat betreft de wedstrijd zelf.

Doelpuntmakers
Peter 3x (waarvan 1 een eigen doelpunt maar ach Wink)
Dorian 2x
Daan 2x
Vincent 2x
Nicky 2x
Bart V 2x

Belangrijker is dat Zaal 1 op titelkoers ligt mede dankzij een gelijkspel tussen de nr 2 Helden en de nr 3 Beringe. De voorsprong met nog 4 wedstrijden, waaronder volgende week thuis de topper tegen Helden, te gaan is hierdoor inmiddels 6 punten.
Bij winst op de enige overgebleven concurrent kunnen de champagneflessen in principe al gaan knallen (officieus kampioen) maar moet er toch nog een wedstrijd gespeeld worden om officieel kampioen te worden.
Bij gelijkspel of verlies moet er sowieso nog even gewacht worden op de ontlading.

De wedstrijd aanstaande maandag in thuishaven De Berkel zal, kijkend naar de ontmoetingen uit het verleden, weer een wedstrijd vol spanning en emotie zijn tussen twee teams die absoluut voor de volle winst gaan.

Helaas begint Zaal 1 de wedstrijd met een 1-0 achterstand, maar daarover meer na de wedstrijd!

Dus kom allen en support Zaal 1 in de wedstrijd van het jaar. Hopelijk kunnen we daarna in onze stamkroeg het officieuze kampioenschap vieren!

Wittenhorst 1 – Helden 1
Sporthal De Berkel