Zaterdag 25 augustus: Pulse Miniorentoernooi

23 augustus 2018

Op zaterdag 25 augustus staat weer het jaarlijkse Pulse Miniorentoernooi op het programma bij RKsv Wittenhorst. Tijdens dit toernooi strijden de JO10-teams van diverse BVO’s uit binnen- en buitenland samen met een team van talenten uit Horst aan de Maas om de felbegeerde titel. Net als in het verleden is het toernooi ook dit jaar weer sterk bezet. Het deelnemersveld bestaat uit Feyenoord, VVV-Venlo, Roda JC, de Belgische kampioen Club Brugge, titelverdediger KAA Gent, Beerschot-Wilrijk en de Duitse clubs MSV Duisburg, FC Köln, Schalke 04, Borussia Mönchengladbach en Bayer Leverkusen. Het regioteam completeert het dozijn aan deelnemers. Het belooft weer een mooie editie te worden. De opening van het toernooi is om 9:30 u. Schroom niet en kom de toppers van morgen aanmoedigen op Sportpark ter Horst!