Aanmelden vrijwilligersavond 2 juni 2023

23 mei 2023

Amai vrijwilligers opgelet! Wittenhorst wil ook dit jaar iedereen bedanken voor hun inzet op en langs het veld. De club kan niet zonder de hulp van onze verenigingshelden. Personen die allemaal weten dat d’n evenaar niet door uwen gat loopt en eigenlijk van de zotte zijn om steeds maar iets terug te doen voor de club. Als club zien we u daarom graag.

Op vrijdagavond 2 juni vanaf 19:00 is iedereen welkom in het Parkhotel die op welke manier dan ook een bijdrage heeft geleverd aan Wittenhorst. Voel u dus zeker geen hond in een kegelspel zoals ze in België zeggen. Zoals gij wellicht al aanvoelt, het thema dit jaar is België. Dit betekent overigens niet dat ge in Belgische klederdracht hoeft te komen. We hopen op een gezellige avond waar we veel vrijwilligers zullen zien. Op zoek naar flessengeluk!

• De avond is (natuurlijk) voorzien van lekker (Belgisch) eten en drinken;
  • Er is (Belgische) muziek van DJ Paul van Star Verhuur;
  • Neem uwe zotte partner(s) gezellig mee;
  • Tijdens de avond is alles geheel in thema aangekleed;
  • De Erevrijwilliger van 2023 wordt ook bekend gemaakt, vorig jaar was dat Ted Beekman;
  • Jubilerende vrijwilligers worden extra in het zonnetje gezet;
  • Je kunt je tot 26 mei aanmelden voor de vrijwilligersavond door onderstaand formulier in te vullen.

We hebben enorm veel goesting in deze avond. Hopelijk jullie ook! Jullie komen toch ook zeker en vast?!  Meld je hieronder aan.