Slotweekend 20 en 21 mei

17 mei 2023

De tweede seizoenshelft is inmiddels in volle gang. Om dit mooie seizoen gezamenlijk af te sluiten, zal Wittenhorst een slotweekend organiseren  op zaterdag 20 en zondag 21 mei. Onder het genot van een hapje en drankje kunnen alle leden het seizoen op een gezellige manier samen met hun team en aanhang afsluiten. Dat willen we met dit bericht aankondigen.

De activiteitencommissie jeugd heeft voor de jongste jeugdteams na de wedstrijd (ook de uitspelende teams bij terugkomst op het sportpark) een hapje en drankje. Daarnaast is er een springkussen waar de jeugd zich naar hartenlust op kan uitleven. Ook voor de middagteams is er na afloop een gratis schaal met lekkers beschikbaar na de wedstrijd, zodat de competitie op een gezellige manier afgesloten kan worden. We hopen op een grote opkomst.

Ook alle seniorenteams hebben na hun laatste competitiewedstrijd op zondag de mogelijkheid om gebruik te maken van een BBQ, F1 kijken op het scherm van de GP van Emilia-Romagna. Genieten van een gezellige muzikale omlijsting door de dj's van Matinees!

Wij hopen dat alle teams meedoen en hiermee hun seizoen op een gezellige manier afsluiten. Wij hopen jullie allemaal in groten getale te mogen verwachten op de slotdag op zaterdag 20 en zondag 21 mei op Sportpark Ter Horst!