Benut de communicatiemogelijkheden van Wittenhorst!

3 september 2015

Wittenhorst heeft diverse communicatiemogelijkheden voor de leden. We vragen onze leden om hiervan kennis te nemen en de mogelijkheden zoveel mogelijk te benutten.

Wedstrijdverslagen:

Ook dit jaar doen we een beroep op de teambegeleiding om na iedere wedstrijd een wedstrijdverslag te plaatsen op de website. De ervaring leert dat spelers en speelsters, maar ook derden, graag teruglezen op de site hoe de wedstrijd is verlopen. Het plaatsen van een of meerdere foto’s, bijvoorbeeld gemaakt met de mobiele telefoon, is erg eenvoudig. Heeft je team nog geen inlogcode, mail dit dan naar de coördinator van je categorie, gegevens staan op http://www.rksv-wittenhorst.nl/informatie1/organisatie/team-cooerdinatie/

De coördinator levert vervolgens de verzoeken gebundeld aan bij Tim Cosson van Mindworkz die deze inlogcode verstrekt.

Wittenhorst Facebook:

Velen volgen al de Facebookpagina van Wittenhorst. Veel informatie wordt ook via deze pagina verstrekt. We hebben momenteel 925 volgers op Facebook, maar weten dat veel spelers de pagina nog niet “liken”. We verzoeken daar om alle spelers Wittenhorst Facebook te “liken”, al is het alleen al omdat we als Wittenhorst dit jaar graag minimaal de mijlpaal van  “1000 likers” willen halen!

Wittenhorst Voetbal APP

Sinds afgelopen seizoen maken we gebruik van de Wittenhorst APP. Door de APP te downloaden ben je altijd op de hoogte van o.a. het actuele wedstrijdprogramma, de uitslagen en actuele standen in je competitie. De instructie om de APP te activeren kun je hier downloaden.

De Teampagina:

Ieder team heeft een eigen teampagina. In deze pagina, die binnenkort wordt aangevuld met de teamfoto, tref je een aantal zaken:

-          De teamfoto

-          De spelersnamen

-          De teambegeleiding

-          De teamsponsor

-          De trainingstijden

-          Het wedstrijdprogramma voor de komende weken

-          De tot nu toe gerealiseerde uitslagen ( + eventuele wedstrijdverslagen)

-          De geplande toernooien