Ledenadministratie

Ledenadministratie

Naar de informatiegids index

RKsv Wittenhorst verwelkomt jou, je zoon en/of dochter graag als nieuw lid van onze vereniging.

Voor de aanmelding kun je gebruik maken van het onderstaande aanmeldingsformulier. Na ontvangst van de gegevens neemt de desbetreffende coördinator altijd persoonlijk contact met je op. In geval van vragen is de coördinator natuurlijk graag bereid deze te beantwoorden. Eerst proeftrainen is geen probleem.

Wil je een adreswijziging doorgeven of heb je vragen voor de ledenadministratie van Wittenhorst? Neem dan contact op met de commissie via: ledenadministratie@rksv-wittenhorst.nl.

Wil je niet langer voetballen bij Wittenhorst door bijvoorbeeld een verhuizing, je kunt je hier afmelden als lid.

Contributie

RKsv Wittenhorst hanteert een contributiebeleid. Dit beleid is via onderstaande link te downloaden. De contributie is per leeftijdscategorie vastgesteld.

Contributiebeleid

Betaling van de contributie geschied via automatische incasso. Is geen automatische incasso mogelijk, dan wordt € 10 adminisitratiekosten in rekening gebracht bovenop onderstaande contributie.

CategorieContributie 2023/2024
Senioren veldvoetbal*€ 223
Senioren veld- en zaalvoetbal*€ 289
Senioren zaalvoetbal€ 223
Jeugd JO19*€ 158
Jeugd JO17*€ 134
Jeugd JO14 en JO15*€ 134
Jeugd JO12 en JO13*€ 123
Jeugd JO10 en JO11€ 123
Jeugd JO8 en JO9€ 100
Jeugd JO7€ 47
35+ 7x7€ 108
Veteranen >50 jaar€ 169
Veteranen <50 jaar€201
KNVB leden passief€ 68
Wandelvoetbal€ 71
Verenigingsleden€ 47
G-voetbal senioren€ 158

*Voor de selectiespelers van de teams WH1, VR1, O23, JO19-1, JO17-1, JO15-1 en JO13-1  geldt een aanvullende selectiebijdrage van €35.

Stichting Leergeld

Stichting Leergeld zet zich in voor ondersteuning van kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar uit gezinnen met minimale financiële middelen. Ouder(s) of verzorger(s) van deze kinderen kunnen een beroep doen op hulp van stichting Leergeld Horst aan de Maas.

Voor meer informatie: http://www.leergeldhorstaandemaas.nl

De procedure is als volgt:

Nieuw Lid:

1. Zoon of dochter inschrijven bij Wittenhorst via het aanmeldformulier op de website.
  2. Als ouder/verzorger dien je daarna zelf contact op te nemen met Stichting Leergeld via het contactformulier op de website of mail naar info@leergeldhorstaandemaas.nl
  3. Een intermediair van de Stichting komt bij je thuis, bespreekt de (financiële) situatie en aan de hand daarvan wordt bepaald  of je wel of geen recht hebt op een bijdrage van Stichting Leergeld.
  4. Bij JA betaalt Stichting Leergeld de contributie aan Voetbalclub RKSV  Wittenhorst en, indien nodig, ontvangt een voucher voor sportkleding / schoeisel. Deze voucher kun je inleveren bij Sport 2000 Venray/Venlo of Scapino Horst.

Bij volgende jaren lid Wittenhorst:

• Als ouder/verzorger dien je elk jaar een nieuwe aanvraag te doen bij Stichting Leergeld voor betaling contributie nieuw seizoen.
  • Bij akkoord Stichting Leergeld wordt contributie door Stichting Leergeld aan Wittenhorst overgemaakt.
  • Indien nodig kun je een nieuwe aanvraag doen voor sportkleding /schoeisel.

Nadere info:

Binnen Wittenhorst kun je 1 van onderstaande personen benaderen als er vragen zijn over Stichting Leergeld:

For the Arabic translation read here: Arabic translation

RKsv Wittenhorst is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die zowel op als naast het veld een steentje bij willen dragen. Van trainer of leider tot lid van één van de vele commissies: alles is bespreekbaar.

RKsv Wittenhorst hecht veel waarde aan de bescherming van persoonsgegevens. In de “privacy policy” geven we heldere en transparante informatie over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. De privacy policy is hier te lezen: privacy policy.