Commissies

Commissies

Er zijn diverse commissies actief binnen Wittenhorst. Iedere commissie heeft een belangrijke rol in het succes van onze vereniging.

Voetbaltechnische zaken

Binnen onze commissie zijn we er allemaal van overtuigd dat wij de nieuwe bondscoach van Oranje moeten worden. Zonder gekkigheid: we zijn een gedreven commissie met de nodige voetbalkennis én – ervaring. Samen willen we onze mooie vereniging naar een hoger niveau tillen. Wij richten ons daarbij dus vooral op de voetbalinhoudelijke zaken. We zoeken elkaar veelvuldig op en genieten van de ontwikkeling van spelers en de successen die op de velden worden behaald. Denk aan de instroom, doorstroom en uitstroom van spelers, maar ook aan opleidingen en (technische) stages. De commissie bestaat uit de volgende personen:

• Antoine Driessen
  • Dennis van den Bekerom
  • Joreno van de Ven
  • Tom Boumans
  • Richard Kleuskens
  • Marc Martens
  • Richard Aben
  • Linda Faber
  • Geron Petit
  • Günther Wilms
  • Frank Zanders
  • Marianne Geurts
  • Ramon Tijssen

Neem contact op met de commissie via: technischezaken@rksv-wittenhorst.nl

Organisatorische zaken

De commissie organisatorische zaken is een commissie die er toe doet. Vaak onzichtbaar en op de achtergrond, maar een onmisbare schakel binnen Wittenhorst. De commissie bestaat uit een enthousiaste club mensen die de vereniging op duizend en een manieren draaiende houdt. Het leuke aan de taken van deze commissie is dat je snel veel mensen binnen de club leert kennen en… dat je eigenlijk helemaal geen verstand van voetbal hoeft te hebben!

De commissie zorgt voor de planning van trainingen, de veldindelingen, het wedstrijdsecretariaat, de arbitrage tijdens wedstrijden en de coördinatie van de teams. De commissie bestaat uit:

• William Lensen
  • Jeroen Hesen
  • Rob de Vries
  • Erik Hendrix
  • Renate Burgers
  • Frank Gelden
  • Daan Driessen
  • Henk Hoeijmakers
  • Margriet Bergmans
  • Henk Stiphout
  • Michel Vonk