Maak deel uit van veel gezelligheid: word kantinemedewerker

2 mei 2023

Ben jij op zoek naar een leuke en gezellige manier om betrokken te raken bij de lokale gemeenschap? Wil je jezelf nuttig maken voor anderen en tegelijkertijd genieten van de gezelligheid van onze voetbalclub? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar medewerkers voor onze kantine. Onze kantine is het hart van onze club, waar spelers, supporters en vrijwilligers samenkomen om te genieten van een hapje en een drankje. Voor veel van onze leden is de derde helft zelfs de reden waarom ze zo graag voetballen. Het runnen van de kantine vergt veel werk en we hebben dringend extra handen nodig.

Als medewerker van onze kantine ben je verantwoordelijk voor het bedienen van klanten, het bereiden van eenvoudige gerechten of het bijhouden van de voorraad. Je hoeft geen ervaring te hebben, want wij zorgen voor de nodige opleiding en begeleiding. We zijn in veel gevallen al geholpen bij extra handen bij drukkere dagen zoals de weekenden. Dus met enkele uurtjes per maand zou jij er al voor kunnen zorgen dat de kantine open kan op momenten waar dat nu niet mogelijk is.

Wij bieden naast een leuke en gezellige werkomgeving jou de kans om deel uit te maken van een hechte gemeenschap van voetballiefhebbers. Bovendien krijg je de kans om je sociale vaardigheden te ontwikkelen en jezelf nuttig te maken voor anderen. Ons kantinepersoneel krijgt daarnaast ook een vrijwilligersvergoeding.

Dus, ben jij enthousiast, sociaal en wil je jezelf inzetten voor de lokale gemeenschap? Aarzel dan niet langer en sluit je aan bij ons team van kantine medewerkers. Samen maken we er een geweldig voetbalseizoen van!

Bekijk welke tijden we dringend iemand zoeken op de vacature pagina van kantinepersoneel. Bij vragen en/of interesse graag contact opnemen met Desiré Hagens via: kantine@rksv-wittenhorst.nl