Overzicht senioren zondag 8 mei

7 mei 2023

In een weekend waarin lang niet alle seniorenteams in actie kwamen, viel er op enkele velden gelukkig nog voldoende te beleven.

• Ons G-team heeft de competitie afgesloten met een overtuigende overwinning op het  G-elftal van MVC '19 uit Maasbree: 5-2. Waarschijnlijk eindigen de oranjehemden op een derde plek in de rangschikking; hetzelfde resultaat als voor de winterstop. Al met al een succesvol seizoen. Gefeliciteerd!
  • Wittenhorst 2 heeft vandaag de competitie afgerond met een 2-2 gelijkspel op eigen veld tegen het tweede elftal van Leunen. De mogelijkheid bestaat dat de Horstenaren nog een plekje zakken op de ranglijst, maar met een voorlopige vijfde plek in de rangschikking zullen ze met voldoening terugkijken op dit seizoen.
  • Wittenhorst 4 heeft haar derde overwinning op een rij geboekt en gaat met een lekker gevoel naar de kermis. Op bezoek in Hout-Blerick werd met 1-4 gewonnen, waardoor een plek bij de eerste zeven nu wel zeker lijkt.
  • Wittenhorst 5 is toe aan de Horster kermis. Dit moet wel het argument zijn voor de 'tennisuitslagnederlaag' op bezoek bij hekkensluiter IVO uit Velden: 6-3. Door deze tweede nederlaag op een rij is de titel nu echt uit zicht. Volgend seizoen weer een nieuwe kans!
  • Een zure nederlaag voor koploper Wittenhorst 8 op bezoek bij nummer drie FCV Venlo: 2-1. Door deze tweede nederlaag van de competitie wordt de wedstrijd van a.s. zondag op eigen veld tegen nummer twee Sportclub Irene zo niet nóg spannender dan dat hij al was.
  • Wittenhorst 9 won op eigen veld redelijk eenvoudig met 3-1 van het elfde team van Sportclub Irene. Hiermee sprongen de kameraden over de tegenstander van vandaag op de ranglijst en is een plek bij de eerste drie nog altijd mogelijk.

Natuurlijk kwamen onze jeugdteams ook in actie. Lees hier enkele verslagen.