Kidsclub

Onze club heeft een Kidsclub, deze organiseert verschillende activiteiten voor kinderen rondom voetbal. Op deze manier willen ze kinderen meer laten bewegen, lekker naar buiten, meer vrienden en vriendinnen laten krijgen en met plezier onderdeel willen laten zijn van een vereniging.

flyer-kidsclub-2023-voorkant.jpg
flyer-kidsclub-2023-achterkant.jpg

Trainingsavond (introductie in voetbal)

Kidsclub Wittenhorst organiseert elk jaareen avond waarbij je op een leuke en gezellige manier kennis kan maken met voetbal. Ken je als speler bij Wittenhorst iemand die erg graag wilt leren voetballen, op zoek is naar gezelligheid en meer vrienden en vriendinnetjes? Is deze 5 (of bijna 5), 6 of 7 jaar? Kom dan gezellig naar de vrienden en vriendinnetjesdagen en wie weet is voetbal de sport. Je hoeft je niet aan te melden. Vragen kun je sturen aan kidsclub@rksv-wittenhorst.nl.

De bedoeling van deze avond is dat we je graag willen laten kennismaken met de allerleukste sport, namelijk voetbal. Bij de club waar Dominique Janssen, Dirk Marcellis en Kim Everaerts grote helden/ heldinnen zijn geworden. Vind je het spannend om te komen dan kan onze mascotte Moelbaerke, die je welkom zal heten aan de poort, je vast en zeker opvrolijken.

• JO8: Dinsdag 14 mei 2024 18:15 tot 19:30 (Voor kinderen die 7 jaar zijn)
  • JO6/JO7: Woensdag 15 mei van 18:00 tot 19:15. (voor kinderen die 5 (of bijna 5) en 6 jaar zijn)

Praktische info voor de training

• Korte broek, t-shirt en sportschoenen niet verplicht, wel fijner voetballen.
  • Denk er aan om een flesje water/ bidon mee te nemen.
  • Je krijgt na afloop ranja en een verrassing van ons.
  • Voetbal je zelf al bij Wittenhorst, dan mag je zelf natuurlijk ook meedoen als jij jouw vriendjes of vriendinnetjes meeneemt!
  • Voor ouders/verzorgers is het leuk om te blijven kijken (Blijf je niet kijken, laat dan een telefoonnummer achter bij ons)
  • Je hoeft geen lid van Wittenhorst te zijn om mee te doen.
  • Vanaf 18.00 uur zijn jullie welkom bij Wittenhorst (Sportpark Ter Horst, Wittebrugweg 3).

Proeftrainingen

Kun je niet bij een vriendjesdag meedoen, maar wil je toch eens proeven om te gaan voetballen? Of ken je nog niemand bij onze club. Je bent altijd welkom voor een proeftraining.

Voor vragen aan de Kidsclub kun je mailen met kidsclub@rksv-wittenhorst.nl.

Groetjes Dezeree en Mieke van de Kidsclub