Brainstormsessie Accommodatiebeleid Horst aan de Maas

1 juni 2015

Het is noodzakelijk om na te denken over de toekomst van accommodaties voor sport, spel, onderwijs en ontmoeting in Horst aan de Maas. Verenigingen zien hun leden- en vrijwilligersaantal teruglopen, accommodaties kampen met een lage bezetting of leegstand en onderhoudskosten nemen toe. Met een vernieuwende methode gaat de gemeente vanaf het eerste begin intensief samenwerken met betrokken ondernemers, verenigingen, instellingen en inwoners uit de hele gemeente. Op zaterdag 27 juni vindt de aftrap plaats in de vorm van een brainstormsessie, grotendeels voorbereid door een tiental inwoners. De dag is zo opgezet dat elke mening meetelt, daarom worden zoveel mogelijk betrokkenen uitgenodigd om deze brainstormsessie bij te wonen.

Voor meer informatie ga naar: www.horstaandemaas.nl ( button Samen Aanmelding)