D1 overtuigend winnaar van toernooi in Budel.

1 juni 2014

Na de geweldige winst op de ouders vrijdagavond (7-1!!!! voor de D1), moest het team alweer vroeg uit de veren om naar Budel te gaan.

De eerste wedstrijd tegen 2e divisionist Rood-Wit 62 D1 uit Helmond werd met maar liefst 5-0 gewonnen.  Het dominante spel van deze wedstrijden werd goed doorgetrokken naar de volgende poulewedstrijden.  SV Budel D1 (Hoofdklasse) werd het volgende slachtoffer, de uitslag, 2-1, smaakte naar meer.  De derde wedstrijd in de poule tegen Merefeldia D1 (1e klasse 401) eindigde in een verdiende 2-0 overwinning.

Met deze resultaten plaatste de D1 zich voor de finale waarin DVS uit Aalst de tegenstander was. Ook in deze  finale was de D1 overtuigend aanwezig en werd verdiend met 1-0 gewonnen.

Een uiterst tevreden en trotse coach, Jan Beijers: We hebben in alle 4 wedstrijden de tegenstander onze  wil opgelegd. Van de eerste tot de laatste minuut ging iedereen er vol voor. Wij, maar ook de toeschouwers, hebben genoten van het energieke spel

D1 van harte proficiat met de toernooiwinst.