De Proeftrainingen starten morgen, geef je vandaag nog op!

20 mei 2014

Is uw zoon of dochter 5 tot 8 jaar en heeft hij/zij interesse in de voetbalsport, dan bent u op woensdagmiddag 21 mei, 28 mei en 4 juni, van 15.00 tot 16.00 uur, van harte welkom bij RKsv Wittenhorst op Sportpark ter Horst voor gratis introductietraining

RKsv Wittenhorst organiseert deze trainingen voor jongens en meisjes die er over nadenken om te gaan voetballen. Trainers van RKsv Wittenhorst staan klaar om kinderen te laten kennismaken met de voetbalsport. De trainingssessies duren ongeveer 1 uur.

IMG_0409.JPG

Ook meisjes kunnen voetballen!

MD-4.jpg

Van belang is te weten dat voetbal inmiddels een sport is voor jongens EN meisjes. Veel meisjes hebben de weg naar onze vereniging al gevonden en meisjes zijn inmiddels vertegenwoordigd  in alle leeftijdscategorieen.  Onze jeugdopleiding is klaar voor een volgende groeifase.

Jongens en meisjes ouder dan 8 jaar:

Uiteraard zijn er ook mogelijkheden voor jongens en meisjes, ouder dan 8 jaar, om gebruik te maken van proeftrainingen. Ook deze trainingen zijn gratis. De jongens en meisjes worden ingedeeld bij de reguliere trainingen van de teams om samen met leeftijdgenoten het voetbalplezier te ervaren.

Aanmelden voor gratis proeftrainingen

IMG_0421.JPG

Wilt u uw zoon of dochter laten kennismaken met de voetbalsport, dan kunt u zich aanmelden via                 proeftrainingen@rksv-wittenhorst.nl  Dit mailadres kunt ook benutten voor vragen en opmerkingen.

Wij verzoeken u bij aanmelding de volgende gegevens te vermelden:

-          Naam kind

-          Jongen/meisje

-          Leeftijd

Informatiebijeenkomst

Voor de ouders is er op maandagavond 2 juni om 19.30 uur een informatieavond om u op de hoogte stellen van de organisatie van de vereniging en het voetbaltechnisch beleid, waarmee de jeugdopleiding zich profileert in de regio. U kunt zich hier bij de proeftrainingen voor aanmelden.

RKsv Wittenhorst is ‘meer dan voetbal’

Kinderen van 5 en 6 jaar zijn vaak bezig met het behalen van het zwemdiploma. Hieraan zijn kosten verbonden.

Het kennismaken met de voetbalsport bij RKsv Wittenhorst is al gratis. Om de ouders met ingang van het seizoen 2014-2015 daarnaast tegemoet te komen betalen nieuwe leden ”Mini F en F”, gedurende het eerste jaar een welkomsttarief van slechts 30 euro.

Als vereniging willen we hiermee bereiken dat kinderen, naast de elementaire basisvaardigheid van het zwemmen, toch met de voetbalopleiding kunnen starten.

Iedereen kan sporten

Het komt voor dat kinderen niet kunnen sporten omdat het voor de ouders lastig is dit financieel in te vullen. Omdat de maatschappij en dus wij ook, van mening is/zijn dat ieder kind moet kunnen sporten kun je in deze situatie terecht bij jeugdsportfonds. Dit fonds is bedoeld voor kinderen van 4 tot en met 20 jaar, die in de gemeente Horst wonen en willen (gaan) sporten. Het jeugdsportfonds vergoedt, er zijn uiteraard voorwaarden, de kosten van contributie en de aanschaf van sportartikelen.  Voor meer informatie: https://www.horstaandemaas.nl/Inwoners/Cultuur_sport_en_vrije_tijd