Dinsdag 10 februari: LIMGROUP CUP 2015

8 februari 2015

A.s. dinsdagavond wordt de 4e ronde van de Limgroup Cup gespeeld. Een interessante wedstrijdavond, die zal aantonen hoe de teams uit de winterstop komen.  Interessant ook om te ervaren of het team van “Jong Oranje”, onder leiding van trainer-coach Davy Beerens, het succesvolle eerste competitiegedeelte kan vervolgen met weer een reeks goede wedstrijden. Koploper Wittenhorst neemt het op tegen de nummer 4 Gemert.  Nummer 2 Deurne neemt het op tegen Venray.

Programma:

20.00 uur  Deurne – Venray  (veld 4)

20.00 uur  Gemert - RKsv Wittenhorst (veld 3)

Stand na 3 wedstijden:

3-9

Deurne

3-6

Venray

3-1

Gemert

3-1

De selectie, die om 19.00 uur wordt verwacht op het Sportpark, bestaat uit de volgende spelers:

Stef Tissen, Joris Hagens, Ritchie Gruntjens, Dirk Scheres, Joost Deenen, Luca Schraven, Kevin v Asten, Jeffrey Spee , Joreno vd Ven, Jimmy Lucassen, Tom Aarts, Joost v Rensch, Nilis Schatorje, Marc v Rengs, Jordi Geurts

De wedstrijden worden gespeeld op kunstgras.  Indien het weer er toe leidt dat trainingen op het natuurgras geen doorgang kunnen vinden, dan betekent dit dat er dinsdag alleen tot slechts tot 19.30 uur kan worden getraind op kunstgras en daarna niet meer.  Indien het natuurgras niet wordt afgelast dan is er, net al bij alle andere Limgroup Cup avonden,  een aangepast trainingsprogramma, bekend bij de trainers.