Donderdag 11 juni: Inleveren teamtassen en sleutels

9 juni 2015

A.s. donderdag 11 juni tussen 19.00 en 20.30 uur dienen de teamtassen te worden ingeleverd in de Multi ruimte.

Op deze avond worden jullie verzocht de spullen die je in bruikleen gekregen hebt in te leveren. Vervolgens kan de kledingcommissie aan de slag met de voorbereidingen voor het komend seizoen.

Per team dient het volgende te worden ingeleverd:

Team tas met shirts, broeken en kousen (incl. keeperskleding)

Inloopshirts

Waterzak + bidons

Aanvoerdersband

Scheidsrechters fluiten

Trainingshesjes

Wedstrijdbal

Spelerspasjes

Heb je op- of aanmerkingen op de kleding, zet dit op een briefje en geef dat dan me af.

Het inleveren van de sluetels geschiedt in overleg met de coordinatoren. Ben je volgend jaar weer vrijwilligers dan kan het voorkomen dat je de sleutels kunt behouden. Anderzijds kan het voorkomen dat bijvoorbeeld de ballenhokken worden aangepast en daar een andere sleutel voor nodig is. Op basis van de nieuwe indelingen kan de coordinator je hierover informeren.

Willen jullie per team ervoor zorgen dat er iemand deze spullen worden ingeleverd.

In geval van vragen graag contact opnemen via: organisatie@rksv-wittenhorst.nl