FIFA Cup Horst aan de Maas 2014

22 november 2014

FIFA_Toernooi_-_Horst_aan_de_Maas.jpg

Gamen is in deze tijd ontzettend populair onder de jongeren. Hoewel actief voetballen natuurlijk altijd de absolute voorkeur heeft willen we als Wittenhorst deze passie toch graag omarmen en in de winterstop een sociaal en cool evenement organiseren. Samen met Movies5 organiseren we daarom op 27 en 28 december 2014 een FIFA GAME toernooi in de kantine van Wittenhorst. De vereniging van de winnende speler wordt uitgenodigd om de volgende keer als gastheer voor het toernooi op te treden. De winnaars nemen de “felbegeerde”  FIFA Cup Horst aan de Maas in ontvangst. Het toernooi wordt aangevuld met een DJ Contest, waarbij we (aanstormende) Dj talenten van de deelnemende verenigingen de gelegenheid willen bieden om de muziek te verzorgen. Supporters zijn uiteraard welkom.

Deelname:

Alle voetbalverenigingen uit Horst aan de Maas zijn uitgenodigd om deel te nemen aan het toernooi, dat plaatsvindt in de kantine van RKsv Wittenhorst. Er worden 4 toernooien ( ca. 4 uur per toernooi) georganiseerd, gevolgd door een finale. In ieder toernooi kunnen 64 speler spelen in maximaal 32 teams van 2 personen.

27 december: deelnemers 15+

28 december: deelnemers tot 15 jaar

Inschrijving en kosten:

Deelname aan het toernooi kost €5,00. Je kunt je inschrijven via games5.nl/inschrijven , kies voor Horst aan de Maas. Vermeld je naam, mailadres, leeftijd, vereniging en je teamgenoot. Je teamgenoot moet ook apart inschrijven. Als je geen teamgenoot hebt dan word je gekoppeld aan een andere individuele speler. Inschrijving geschiedt op volgorde van binnenkomst!

DJ Contest:

“Muziek voor de jeugd en door de jeugd”: DJ’s van de deelnemende verenigingen krijgen de kans om tijdens het toernooi hun artistieke capaciteiten te vertonen, waarbij de jury, samengesteld uit alle deelnemende FIFA spelers van het op dat moment gespeelde toernooi, punten geven. Hieruit komen, op basis van een gemiddeld eindcijfer, finalisten voort, die tijdens de finale van het FIFA toernooi zullen draaien.  Dj’s moeten hun eigen materiaal (laptop, CD’s, etc.) meenemen, een DJ set en internet is uiteraard aanwezig. Dj's die willen meedoen kunnen zich aanmelden via djcontest@rksv-wittenhorst.nl Ook hier geldt dat de volgorde van binnenkomst bepalend is voor deelname. Aan de deelname zijn geen kosten verbonden.

Namens de organisatie

Gerard Lok